Issues

This section lists issues - problems on the street network and related matters.

Issues always relate to some geographical location, whether very local or perhaps city-wide.

You can create a new issue using the button on the right.

Listed issues, most recent first, limited to the area of Karlín:

  • Světelné křížovatky na Rohanském nábřeží

    Created by Marek Beneš // 1 thread

    Na Rohanském nábřeží je několik světelných křižovatek kde cyklista ve směru do centra "nekoliduje" s ostatnímy směry. Jedná se o křížovatky s ulicemi U Rustonky, K Olympiku a Za Invalidovnou. Přesto kvůli společnému SSZ s auty musí na těchto křižovatkách zastavovat.

    Je možné nějakým způsobem legalizovat průjezd bez nutnosti řídit se SSZ? Případně osadit speciální cyklosemafor s trvalou zelenou?

    Please sign in to vote.
  • Napojení Thámovy na Rohanské nábřeží

    Created by Jirka // 1 thread

    Vybudovat cyklistické napojení Thámovy na Rohanské nábřeží. Ideálně jako čtvrté cyklistické rameno křižovatky Rohanské nábřeží X U Mlýnského Kanálu X (Thámova).

    Jednalo by se o jedno z nejpřímějších napojení Karlína na páteřní cyklostezku A2. Bez zajížděk, s dobrým povrchem, bez bahna. Navíc s přímou vazbou na stanici metra Křižíkova.

    Stačilo by proasfaltovat krátký průjezd, mírně posunout kontejnery na tříděný odpad a doplnit cyklistický semafor na výjezdu z Thámovy.

    Please sign in to vote.
  • Nejasné rozdělí cesty pro cyklisty a chodce

    Created by Lucie Praha // 2 threads

    V daném úseku je cesta rozdělena na pruh pro chodce a pruh pro cyklisty. Tento úsek je označen značkami (tj. kulatá modrá informativní značka, kde je v jedné polovině cyklista a v jedné chodec). Nicméně tyto cedule jsou na začátku a na konci jakoby stranově obráceně. Zdá se mi, že není zřejmé, zda mají cyklisté jezdit vpravo (ve směru do centra, respektive vlevo směrem z centra). Chodci většinou chodí v širší části, která podle mého chápání je naopak určena cyklistům. Napadlo mě, že kdyby značení bylo jednoznačnější, chodilo by více chodců jen v užší části.

    Please sign in to vote.
  • Pražské Cyklozvonění 25. září 2016

    Created by Hana Tischerová // 1 thread

    Dobrý den Vám všem,

    ráda bych Vás pozvala na Pražské Cyklozvonění, které se koná již tuto neděli 25. září. Cyklozvonění zahajuje cyklojízda. Na Praze 8 si můžete vybrat ze dvou míst a tím pádem i časů startu:

    Metro Ládví 8, 30 h
    Rohanský ostrov 9, 30 h

    Cílovým místem je A-park (v blízkosti tramvajové zastávky Pobřežní cesta), kde bude přichystán další program. V případě zájmu najdete více informací na tomto odkazu: http://www.cyklozvoneni.cz/

    Máte-li chuť, budu ráda, když dorazíte.

    Pěkný den

    Hana Tischerová
    Odbor dopravy ÚMČ Praha 8

    Please sign in to vote.
  • Při zřízení ZPS nerušit cykloobousměrky v Karlíně

    Created by Vratislav // 6 threads

    Připravovaná podoba zřízení zón placeného stání zcela nelogicky současně ruší většinu cykloobousměrek v Karlíně. Jedná se o výsledek dlouhodobého iracionálního tlaku některých jedinců na TSK, kteří jsou proti cykloobousměrkám v Karlíně osobně zaujatí (až do té míry že neváhali vyfabrikovat a v odborném tisku publikovat údajné zhoršení bezpečnosti po zřízení cykloobousměrek. Následně se ukázalo, že jejich studie použila napřesná data). Nyní se "podařilo" začlenit zrušení cykloobousměrek do projektu zón placeného stání. Nebude-li to odvráceno na poslední chvíli, zadá samospráva stanovení v této ničivé podobě. Přitom kdyby samospráva chtěla, lze stanovit pouze zopoplatnění stávajících parkovacích stání bez zrušení cykloobousměrek.

    Please sign in to vote.
  • Špatně zvolený druh povrchu cyklostezky A2

    Created by Topič // 1 thread

    Zdravím všechny, po nedávné opravě vystouplého kanálu pod Libenským mostem, došlo i k dosypání nové vrstvy štěrku na původní udusanou cestu. Z mého pohledu je štěrk nevhodný z důvodu jeho fyzickým vlastnostem v podobě drobných jehliček které mi za 3-měsíce používání způsobili 5xdefekt na pneumatikách. Jezdil jsem tudy 4x týdně po celý rok bez defektů, po této zkušenosti si cestu ulehčuji jízdou od bufetu U Žabáka po Voctářova a dál po ul. Rohanské nábřeží. Tato cesta mezi auty není příjemná, ale lepší než po cestě do práce nebo z ní měnit duši.

    Please sign in to vote.
  • Odkaz na generel bezmotorové dopravy Prahy 8 - pracovní verze

    Created by Hana Tischerová // 0 threads

    Dobrý den,

    na webu ÚMČ Praha 8 lze nahlédnout do pracovní verze generelu bezmotorové dopravy P8. Odkaz umisťuji níže:

    http://www.praha8.cz/Verejne-projednani-k-bezmotorove-doprave-8.html

    Prosím přečtěte si nejprve předmluvu a berte ohled na to, že zatím se jedná o nekompletní verzi, která není finální.

    Prosila bych Vás, abyste připomínky a podněty zasílali na můj e-mail hana.tischerova@praha8.cz. Všechny podněty si projdeme a dáme Vám vědět, jak jsme s nimi naložili.

    Hana Tischerová
    vedoucí oddělení
    Oddělení bezmotorové dopravy a bezpečnosti provozu
    Odbor dopravy (OD)
    Úřad městské části Praha 8, Na Košince 502/1, 180 48 Praha 8
    tel.: 222 805 781
    e-mail: hana.tischerova@praha8.cz
    web: www.praha8.cz

    Please sign in to vote.
  • Veřejné projednávání generelu MČ P8

    Created by Hana Tischerová // 0 threads

    Vážení,

    Městská část Praha 8 si zadala zpracování generelu bezmotorové dopravy. Dne 27. 8. 2015 proběhne veřejné projednání generelu. Nejprve bude generel představen a následně bude možné diskutovat. Projednání se koná od 17, 30 h v prostorách DDM Karlínského spektra. Více informací najdete v příloze.

    Nejpozději 17/8 pak bude generel zveřejněn na webu spolu s možností přidávat připomínky.

    Máme zájem o Vaše podněty a budeme rádi, když naše pozvání přijmete.

    Těšíme se na společné setkání


    Hana Tischerová
    vedoucí oddělení
    Oddělení bezmotorové dopravy a bezpečnosti provozu
    Odbor dopravy (OD)
    Úřad městské části Praha 8, Na Košince 502/1, 180 48 Praha 8
    tel.: 222 805 781
    e-mail: hana.tischerova@praha8.cz
    web: www.praha8.cz

    Please sign in to vote.
  • Z místa pro cyklisty nejsou vidět semafory!

    Created by Jan Krcmar // 1 thread

    Když směrem z centra máte na kole na světlech červenou a stojíte v tom "cyklochlívku" nebo jak se tomu boxu pro kola na křižovatkách říká, tak není vidět na semafory, které jsou umístěné před tím, a tedy za zády cyklistů...
    dost blbé, nevíte, zda už máte zelenou a dozvíte se to teprve troubením aut

    Please sign in to vote.
  • nebezpečné zúžení Roh. nábřeží (u River Diamonds)

    Created by Mosquit // 1 thread

    Při jízdě po Rohanském nábřeží do centra (cyklopruhy / pikťáky) je jedno velmi nebezpečné místo, kde najednou pikťák skončí, pruhy na silnici se zúží a cyklista je autem jedoucím v pravém pruhu natlačen na ostrůvek při vjezdu do podzemek River Diamonds.

    Řešením by bylo nějaké omezení šířky ostrůvku.
    https://goo.gl/maps/sOJfE

    Please sign in to vote.
  • Obytný soubor Sluncová a nová propojka

    Created by Václav Kříž // 0 threads

    Vznikne a bude veřejně přístupná.
    Za informaci vděčíme Karlínu Sobě: http://www.karlinsobe.cz/kauzy/obytny-soubor-sluncova-a-verejne-prospesna-komunikace/

    Navrhuji, aby se radní Prahy 8 se zapojením veřejnosti i developera zabývali možnostmi a hrozbami, které nová propojka přinese. Vidím velké riziko: zkracování si cest autem Pernerova Pod Plynojemem.

    Co se týče dopravy v klidu, jde ještě jistě mnohé zachránit. Najít řešení výhodné pro Prahu 8, místní, nové obyvatele i developera:
    Pokud bude postaveno 154 garážových a 19 návštěvnických stání pro auta:
    - část nových obyvatel vlastnit auto nebude, umožnit jim si garážové stání nekoupit
    - na co ale garážová stání využít, aby přitáhly do ulic co nejméně aut? Potřebují nějaká rezidenti z okolí s tím, že se auta z části míst na ulicích přesunou pod střechu? Nebo sem přesunout nějaké ilegální/nebezpečné parkování z okolí?

    Please sign in to vote.
  • TSK chystá zákaz jízdy na kole v tunelu mezi Karlínem a Žižkovem

    Created by Vratislav // 3 threads

    Značka se zákazem jízdy na kole má být údajně doplněna v následujících dnech "u příležitosti" pojmenování tunelu, kdy někoho zřejmě napadlo, že když se tam bude dělat stanovení, nebylo by od věci zakázat jízdu na kole tunelem, kterým už dvacet et vede dálková cyklotrasa č. 1, a který je jediným současně bezpečným a legálním spojením Prahy 3 a Prahy 8.

    O věci jsou informováni zodpovědní úředníci a politici z Prahy 3 a 8. Není-li vám zřízení tohoto zákazu lhostejné, hlasujte pro tento podnět, poslouží jako vyjádření veřejného zájmu na zachování průjezdnosti tunelu.

    Update 23.12.: Podle nejnovějších informací bylo stanovení pozastaveno.

    Please sign in to vote.
  • Úprava křižovatky Rohanské nábřeží - U Rustonky - Voctářova

    Created by Ondřej Burkert // 0 threads

    Při jízdě z centra po Rohanském nábřeží cyklista musí, v případě jízdy směr Libeň po Voctářově, přejet dva pruhy, aby se dostal do odbočovacího pruhu vlevo. Na Rohanském nábřeží je intenzivní provoz, auta plní oba pruhy a jezdí dost rychle. Toto přejetí je tedy minimálně pocitově nebezpečné.

    Situace by se mohla řešit podobně jako křižovatka na nábřeží Kapitána Jaroše, tedy umožněnit cyklistům průjezd rovně po přechodu pro chodce, který se změní na přechod pro cyklisty i chodce.

    Please sign in to vote.
  • Napojení Karlína na A2 u Invalidovny

    Created by Ondřej Burkert // 1 thread

    A2 chybí napojení z A2 do Karlína na úrovni Invalidovny. Momentálně je na místě vyšlapaná cesta, která je při děšti řádně zabahněná. Navíc končí na chodníku na křižovatce Za Invalidovnou - Rohanské nábřeží, kde cyklista musí použít přechodu pro chodce.

    Ideální by bylo umožnit cyklistům při cestě z Karlína projet světelnou křižovatku rovně - tedy posunout betonové zábrany, aby se umožnil průjezd kolům. A dále vybudovat propojku na A2. V případě výhledové výstavby na pozemku, by mohla být i štěrková, zpevněná cesta, nebo rovnou definitivní řešení s osvětlením a zámkovou dlažbou, jako je u na A2 u Rokytky.

    Please sign in to vote.
  • Změny u cykloobousměrek v Karlíně

    Created by Vratislav // 1 thread

    Podle interních informací se uvažuje o změnách dopravního režimu v Karlíně, uvažuje se až o zrušení obousměrné jízdy na kole v některých ulicích.
    Prahou na kole požádalo bezmotorové uživatele karlínských ulic o vyplnění ankety (anketa už byla uzavřena) a bude se tématu dále věnovat.
    Prosím, máte-li v Karlíně konkrétní problémová místa, založte jim zvláštní podněty.

    Please sign in to vote.
  • Příšerná dlažba v Trocnovské

    Created by Tomáš Hnyk // 1 thread

    Při cestě z horní poloviny Václavského náměstí do Karlína je cesta přes křižovatku Bulhar, Husitskou a Trocnovskou o dost kratší, ale mimo Křižovatku U Bulhara to kazí i příšerná dlažba v Trocnovské. Jsou zde vyježděné koleje a celé to dost přípomíná tankodrom. Nevím, zda je zde místo na cyklostecku nebo piktogramy (na Dělnické něco je), ale mně by úplně stačilo předláždění/vyasfaltování.*

    Vzhledem k umístění pod novostavbou železničního mostu v brownfieldové krajině nevidím moc smysl kostek na tomto úseku, ale třeba by mi to nějaký památkář vysvětlil.

    Please sign in to vote.
  • Stojan Kaufland Voctářova

    Created by Stínovlas // 1 thread

    Na místě jsou k dispozici dva nekvalitní drátolamy, z toho jeden pevně ukotvený (úplně vzadu za košíky), které umožňují zamknutí pouze o přední kolo. Parkující cyklisté obvykle zamykají kola o trubky, které ohraničují prostor s vozíky. Stojany typu obrácené U by ale byly praktičtější i důstojnější.

    Podnět odesílám prostřednictvím kontaktního formuláře na webu kaufland.cz.

    Please sign in to vote.
  • Sokolovská mezi U Rustonky a Balabenkou: lepší povrch + piktokoridor

    Created by vlákno // 1 thread

    Sokolovská je přirozená a nejrychlejší spojnice mezi centrem, Libní a Vysočany, tento úsek je jednou z překážek, proč není více využívána cyklisty. Pomohlo by vyznačení piktokoridorů v obou směrech a rekonstrukce povrchů. Největší díry v asfaltu si beru za úkol zdokumentovat a odeslat na TSK k opravě. Další nepříjemností jsou tramvajové křižovatky, jsou tu celkem tři: na úrovni ulice Zenklova, U balabenky a křížení s Českomoravskou. Všechny tři by bylo v budoucnu vhodné rekonstruovat a vyměnit kočičí hlavy za asfalt. V nejhorším stavu se mi jeví křížení kolejí na úrovni Zenklovy, kde jsou koleje půdorysně i výškově zakřivené a vystupují nad kočičí hlavy, čímž jsou na městském kole těžko překonatelné. Bylo by dobré, aby zde DPP provedl dílčí rekonstrukci v dohledné době.

    Please sign in to vote.
  • U Rustonky x Rohanské nábřeží - kluzký povrch

    Created by Cyril // 1 thread

    odbočení na Rohanské nábřeží směrem do Voctářovy a k němu navazující cyklopruh
    -velice kluzký povrch(bahnno z nákladních aut)

    Vyzkoušeno dnes na vlastní kůži. Odnesla to košile a pár škrábanců na kole. Dnes napíšu na TSK.
    Máte zkušenosti, jestli se tento úsek čistí pravidelně, nebo je potřeba psát na TSK preventivně každý týden?
    Nejezdím tudy pravidelně, tak nemůžu ověřit stav po nahlášení závady.

    Případně je to i námět na vyznačení nebezpečného místa do cyklomapy

    Please sign in to vote.
  • Propojení na A2 "neztratíš se"

    Created by Václav Kříž // 1 thread

    V březnu 2014 označena jako slepá. Na konci ulice pokračuje vyšlapaná cesta na stezku A2 přes pozemek ČSAD Holding. První etapa výstavby krátké stezky: pokud chybí, doplnit na tomto místě dodatkovou tabulku "mimo: symbol kola". To by zvýšilo jistotu že cesta někam vede.

    Please sign in to vote.
  • Oprava povrchu A2, druhý úsek

    Created by Václav Kříž // 1 thread

    Tvoří se louže. V závislosti na počasí mohou na stezce zůstat několik dní. Jet krokem aby se člověk nepocákal je nepříjemné. Stejně tak přinést si do bytu kolo, ze kterého kape špína. Problém se navíc kombinuje s tmou, na stezce není osvětlení, louže nejsou vidět. Kvůli tmě a loužím je stezka především na podzim a v zimě hůře použitelná. Toto vše jakoby uživatelům říkalo: „nepočítá se s tebou, Praha si neváží toho, že po ní jezdíš na kole.“ V tomto úseku je nutné se navíc sklánět kvůli větvím stromů ve výšce očí, které je nutno prořezat.

    Please sign in to vote.

This map shows all issues, whether points, routes, or areas:

Spinner Please wait…
Back to top